100.000 Hemden - Hasselt

Adresse: Zwanestraat 1, 3500 Hasselt, Belgique.
Téléphone: 11223258.
Site web: 100000hemden.be.
Spécialités: Magasin de vêtements.
Autres données d'intérêt: Retrait en magasin, Entrée accessible en fauteuil roulant, Cartes de crédit, Cartes de paiement, Paiements mobiles NFC, Cartes de crédit.
Avis : Cette entreprise a 25 avis sur Google My Business.
Avis moyen: 4.7/5.

Emplacement de 100.000 Hemden

Vous cherchez un magasin de vêtements de qualité offrant un large choix de produits Ne cherchez plus, 100.000 Hemden est l'endroit idéal pour vous

100.000 Hemden est un magasin de vêtements situé à Zwanestraat 1, 3500 Hasselt, Belgique. Avec son emplacement privilégié, il est facilement accessible en fauteuil roulant et dispose de plusieurs options de paiement, y compris les cartes de crédit, les cartes de débit, les paiements mobiles NFC et les cartes de crédit.

Ce magasin offre un large choix de produits pour tous les goûts et tous les budgets. Spécialisé dans les vêtements, vous y trouverez des milliers de références pour hommes et femmes. Que vous soyez à la recherche d'un nouveau jean, d'un t-shirt élégant ou d'une robe de soirée, vous êtes sûr de trouver votre bonheur chez 100.000 Hemden.

L'entreprise dispose d'un site web moderne et intuitif, où vous pouvez facilement trouver les informations dont vous avez besoin sur les produits, les prix et les promotions en cours. Vous pouvez également y effectuer des achats en ligne et bénéficier de la livraison à domicile.

Si vous préférez essayer les vêtements avant de les acheter, vous pouvez opter pour le retrait en magasin. Ce service vous permet de réserver les produits en ligne et de les retirer en magasin à un moment qui vous convient. De plus, le magasin dispose d'une entrée accessible en fauteuil roulant, ce qui le rend encore plus pratique pour tous les clients.

Les clients de 100.000 Hemden sont en général très satisfaits de leur expérience d'achat. Sur Google My Business, l'entreprise a reçu 25 avis avec une note moyenne de 4.7/5. Les clients apprécient la qualité des produits, le large choix de références, le service clientèle professionnel et la facilité de paiement.

Avis de 100.000 Hemden

100.000 Hemden - Hasselt
Frederic Appeltans
5/5

Afgelopen zaterdag voor de tweede maal in zes maanden voor bretellen bij 100.000 Hemden afgezakt.
Net zoals vorige keer was de zaakvoerster zeer vriendelijk, toegankelijk en uiterst behulpzaam. Nam de tijd om ons verder te helpen, luisterde naar ons en speelde perfect in om wat we nodig hadden!
Niks dan positieve feedback voor deze topzaak.

100.000 Hemden - Hasselt
Laurens Bynens
5/5

Geweldige service en kwaliteit, een absolute aanrader

100.000 Hemden - Hasselt
Paul
5/5

Op dag van de klant even binnengelopen bij deze winkel samen met een vriend die gaat trouwen. Die heeft dus zijn trouwpak bij en is op zoek naar een gepast hemd. De aardige winkeldame heeft met kennis van zaken drie hemden voorgesteld en het juiste zat er meteen tussen. Dan nog een gepast strikje erbij en we waren gesteld. Veel fijner shoppen dan in een onpersoonlijke winkel en we hebben nog Belgische kwaliteit gekocht ook. Gelukkig bestaan er nog zulke zaken.

100.000 Hemden - Hasselt
Nonna Di
5/5

Wat een fijne winkel. Maar ook een ontzettend fijne eigenaresse! Ze neemt de tijd voor je. We zijn heel goed geslaagd voor prachtige kwaliteit overhemden! Ze blijven ook mooi na vele malen dragen en wassen! Wij komen zeker terug!

100.000 Hemden - Hasselt
Andrea Cools
1/5

Meest klantonvriendelijke ervaring ooit. Ik zag in de etalage hemdjes aan korting, dus ik wandel naar binnen. Hoewel er niemand was, was mevrouw duidelijk met belangrijkere zaken bezig. Dus ik loop zelf naar het schap met de hemdjes, moest met mijn maatje 34 niet veel moeite doen om een rek met kleren te passeren. Ik vertel aan mevrouw dat het magnifieke hemdjes zijn en vraag de prijs. Gepiqueerd antwoord dat ze dadelijk zal kijken, maar met iets anders bezig is. Geen probleem, zeg ik, gezien ik niet gehaast ben. Ik raak heel voorzichtig een hemdje uit de etalage aan en krijg een snauw om eraf te blijven, dat ze dit niet graag heeft. Dat dat duidelijk moet zijn door dat rek in de buurt. Inhoudelijk kan ik die opmerking plaatsen: hoewel ik uiterst respectvol omging met haar marchandise, kan ik begrijpen dat ze dit niet wil. Ik snap alleen niet goed waarom ze me zo onrespectvol toesnauwt. Ook stond dat rek voor mij niet echt in de weg, gewoon propvolle winkel. Duidelijk een verzuurd mens die ergens genot haalt uit anderen af te snauwen. Ook duidelijk niet gewend aan weerwoord (ocharme haar omgeving), want als ik als feedback zeg dat haar klantvriendelijkheid best wel beter kan en het voor mij niet meer hoeft, komt de climax in haar onbeschoftheid: "Maakt da ge buiten zijt!". Dat heb ik dan ook maar gedaan, en geef nu aan iedereen de raad: "Maakt da ge hier geen voet binnenzet!"

100.000 Hemden - Hasselt
Bertha Jans
5/5

Hallo Annick bedankt voor de warme ontvangst gisteren en voor het advies.
Je bent een schatje .
Ook heel goede services toppie tot binnenkort Dikke knuffel
Bertje & Roberto

100.000 Hemden - Hasselt
Karlien Aerts
2/5

Deze winkel staat bekend om zijn goede service en vriendelijke bediening. Dat was ook onze ervaring toen we daar de eerste keer kwamen, dus gingen we terug. Jammergenoeg was de 2de ervaring zeer teleurstellend. OP de hulp die mijn man kreeg bij zijn zoektocht naar een hemd, viel opnieuw niks aan te merken. Maar we hadden deze keer ons dochtertje van 19 maanden bij en dat werd precies niet geapprecieerd. Misschien heeft mevrouw in het verleden slechte ervaringen gehad met kinderen die de boel op stelten zetten en de kleren uit de rekken trekken, wie weet. Maar de opmerkingen die wij kregen, getuigden van weinig respect. Kort nadat we gearriveerd waren, moest onze dochter niezen en kregen we al de reactie van mevrouw dat ze wat verder weg ging staan omdat ze niet ziek wilde worden. Ok, dat kon ik nog begrijpen. Omdat het enige tijd zou duren en het niet druk was, haalden we onze dochter uit de kinderwagen. Kort daarna kregen we de opmerking dat ze in de buurt van de bloemen kwam en daar niet aan mocht komen. Ze had ze nochtans niet aangeraakt en thuis heeft ze ook totaal geen interesse voor onze plantjes. Dat heb ik dan ook gezegd en dat was dat. Ook dat kon ik plaatsen. Maar toen ik met haar aan het rondstappen was en ze even steun zocht bij een rek met verschillende opgevouwen truitjes en sjaals (lees: ze steunde met haar handjes op het houten schap en ik stond vlak achter haar)), ging het echt te ver. Zonder enige directe aanleiding kregen we te horen dat daar sjaals van echte zijde lagen en als daar vlekken op zouden komen, zouden "de kosten voor de mama en de papa zijn". Toen mijn dochter kort daarna haar handjes uitstak naar haar papa en hij haar even oppakte, kwam de volgende opmerking. Het hemd dat papa aan had was eigendom van de winkel en mocht niet vuil worden. We waren te overdonderd om er iets van te zeggen (nog nooit zoiets meegemaakt), maar dat was voor ons de aanleiding om te vertrekken, wat mevrouw blijkbaar verbaasde. Nogmaals: ik ben het er volledig mee eens dat er grenzen zijn en kinderen zich moeten gedragen en ouders indien nodig moeten ingrijpen. Maar ons kind werd afgeschilderd als iets vies. Hierbij toch graag de volgende nuances: 1: onze dochter wordt regelmatig gewassen en als haar handjes vuil zijn, vegen we ze schoon; 2: ze stapt nog niet zelfstandig,dus haar schoentjes hangen nu nog niet bepaald onder de modder of vuil van de straat; 3: als het voor een kind al verboden is om kind te zijn en een beetje nieuwsgierig rond te kijken, is dat heel jammer. Onze dochter was duidelijk niet welkom, tenzij we haar in haar buggy hadden vastgebonden. Het enige dat ze daadwerkelijk heeft aangeraakt zijn de reclamefoldertjes die in een rek lagen. Echt heel jammer dat het zo gelopen is.

100.000 Hemden - Hasselt
Vranken Outlook
5/5

Zeer vriendelijke , gedienstige mevrouw voor bediening. De retouche ook steeds verzorgd. De kleding van goede kwaliteit. Een aanrader.
François en Yolande

Go up