Jérôme - Ternat

Adresse: Statiestraat 22, 1740 Ternat, Belgique.
Téléphone: 472682070.
Site web: jerome-shop.com.
Spécialités: Magasin de vêtements.
Autres données d'intérêt: Retrait en magasin, Parking accessible en fauteuil roulant, Cartes de crédit, Cartes de paiement, Cartes de crédit.
Avis : Cette entreprise a 50 avis sur Google My Business.
Avis moyen: 4.3/5.

Emplacement de Jérôme

Jérôme est un magasin de vêtements situé à une adresse pratique et facile d'accès: Statiestraat 22, 1740 Ternat, Belgique. Le magasin est joignable par téléphone au numéro suivant: 472682070.

Jérôme est spécialisé dans la vente de vêtements, offrant ainsi une large sélection de produits pour satisfaire les goûts et les besoins de chaque client. Le magasin dispose de plusieurs options de paiement, y compris les cartes de crédit, pour faciliter les achats.

L'emplacement de Jérôme est idéal pour les clients qui cherchent à faire des achats de vêtements dans la région de Ternat. Le magasin est facilement accessible en fauteuil roulant grâce à son parking adapté. De plus, les clients ont la possibilité de retirer leurs commandes en magasin, ce qui est particulièrement pratique pour ceux qui souhaitent éviter les frais de livraison.

Selon les avis laissés sur Google My Business, Jérôme a une excellente réputation auprès de ses clients, avec un avis moyen de 4.3/5 sur la base de 50 avis. Ces avis témoignent de la qualité des produits et du service client offerts par le magasin.

En somme, Jérôme est un magasin de vêtements recommandé pour tous ceux qui cherchent à faire des achats de qualité dans la région de Ternat. Le magasin offre une large sélection de produits, un service client de qualité, et des options de paiement pratiques. N'hésitez pas à visiter le site web de Jérôme pour en savoir plus sur les produits et les services offerts.

Avis de Jérôme

Jérôme - Ternat
Lindsay D'hont
5/5

Wanneer je kledingrek bijna volledig bestaat uit 'Jérômekes' dan weet je dat goed zit in deze winkel! Julie is een toppertje. Supervriendelijk, maakt altijd tijd voor een koffietje en een babbeltje! Weet perfect wat bij mij past qua kleding en geeft hierin ook haar eerlijke mening. Kan zeer goed inschatten of iets groot/klein zou tailleren als je het vraagt. Je komt ook altijd wel met iets buiten uit deze winkel 🙂 Ze steekt haar hart en ziel in haar winkel en dat merk je ook! Zeker een aanrader om online of om de fysieke winkel te checken. Alleen maar liefde voor Jérôme!

Jérôme - Ternat
Tessa Brouns
3/5

UPDATE : we zijn tot een oplossing gekomen.

Ik heb nog altijd geen geld terug ontvangen van een retour op 27/02/2023. Door problemen met bpost is het later aangekomen dan de 14 dagen die op de website staan, iets wat ik niet in de hand heb maar waar ik wel vanaf het begin duidelijk gecommuniceerd heb met de winkel. Hier was toen veel begrip voor vanuit de winkel. Nu ben ik al een maand aan het mailen zonder reactie te krijgen omdat ik nog altijd geen geld terug heb ontvangen. Gisteren gemaild dat ik hier mee verder zal gaan. Ineens krijg ik wel reactie maar wordt er geweigerd mijn geld terug te storten. Totaal niet klantvriendelijk.

Jérôme - Ternat
Stephanie Naulaerts
5/5

Ik heb deze shop vorig jaar ontdekt en wat ben ik daar blij om! ☺️ Communicatie verloopt altijd vlotjes (zowel via mail als Instagram), net zoals de verzending en levering. Altijd heel mooi verpakt! Voor mij zijn beide shops jammer genoeg wat ver van de deur om langs te gaan, maar met zo’n webshop hoef ik niks te missen! Ik kan niet wachten om eens fysiek te komen winkelen -maar tot dan blijf ik trouw aan de webshop. Ruime keuze en verschillende stijlen. Echt een aanrader! Veel liefs, Stephanie ?

Jérôme - Ternat
Claudine Van Ruyskensvelde
5/5

Julie is een super vriendelijke “madame” en je ziet dat ze dit met hart en ziel doet. Krijg altijd direct respons op al mijn vragen! Een echte lady boss! Ik vrees dat mijn halve kleerkast ondertussen al gevuld is met kleertjes van bij Jérôme 🙂 met z’n allen daarheen!

Jérôme - Ternat
Celien Van Impe
5/5

Wat een TOP winkel! Ik koop er al een tijdje en elke keer vind ik er super trendy kledingstukken. Via instagram kan je makkelijk contact opnemen en helpen ze je altijd snel! Ook in de winkel geven ze eerlijk hun mening. De kleding is van hele goede kwaliteit. Dit is persoonlijk mijn favoriete winkel ! Ook de eigenares en het personeel zijn steeds super vriendelijk. I love it!

Jérôme - Ternat
nikita de borger
1/5

Heel slechte klantenservice!! Een rok + kleedje besteld maar deze waren beiden in zeer slechte staat toegekomen. Draadjes los, stof beschadigd,... Meteen gemaild met foto’s van de beschadiging maar geen reactie daarna via facebook, telefoon, contactformulier geprobeerd maar nog steeds geen reactie. Tot ik na enkele malen bellen een sms kreeg dat het haar niet uitkwam om op te nemen.. Vanaf dan was er communicatie mogelijk. Ze vroeg mij de kleding terug te sturen zodat ze het zelf kon beoordelen. Ik heb expliciet gezegd dat de verzending door haar terugbetaald moest worden. Weken nadat ik het terug gestuurd had heb ik niets meer van haar gehoord. Daarna heb ik opnieuw gemaild en gevraagd om het aankoopbedrag + verzendkosten terug te betalen. Nooit antwoord gekregen maar wel een terugbetaling ontvangen van ENKEL het aankoopbedrag. Verzendkosten heb ik dus zelf mogen betalen! Dit is de laatste keer dat ik hier ooit iets bestel!!

Jérôme - Ternat
Kim Rolies
5/5

Zeker mijn favoriete winkel! Ik vind er altijd wel iets leuk! Julie is altijd bereikbaar via instagram om vragen te beantwoorden. De kledij laat ik thuis leveren of haal ik zelf op in de winkel. Echt een goede service en steeds een leuke collectie! Ik ben en blijf fan ?.

Jérôme - Ternat
wendy vlaeminck
1/5

Niet tevreden klant: vorige zaterdag een kleedje gekocht en betaald online om op te halen in de winkel te Ternat. Nadien bevestigingsmail van bestelling en verzending gekregen (alhoewel ik het ging ophalen dus leek me al niet te kloppen) Na een week te wachten op een andere mail, toch maar het kleed gaan ophalen en bleek dat ze het aan een andere klant tegelijk hadden verkocht in Aalst en me daar niet van op de hoogte hebben gebracht. Enkel een "sorry" en "we zullen uw geld terugstorten". Weinig respectvol naar de klant toe! Heel jammer

Go up